Proč nakupovat u nás

1.   Služby
Internetový obchodní dům SuperDiskont.cz poskytuje své služby již od roku 2005. Nabízíme široký sortiment zboží ve 4 základních on-line obchodech: Superdiskont.cz (Dům/zahrada), Leifheit-shop.cz, Fiskars-shop.cz, a Kancelářská křesla.cz .
2.     Kamenné prodejny
Většina námi nabízených položek je trvale skladem v našich kamenných prodejnách v Praze nebo Jaroměři. Kvalitu vybraného zboží tak můžete posoudit sami. Ceny v kamenných prodejnách jsou stejné jako ceny zboží uváděné na internetových stránkách. Kamenné pobočky v Praze i Jaroměři fungují zároveň jako výdejní místa objednaného zboží.
3.     Výhodné ceny
Ceny námi nabízeného zboží vychází z Vašich potřeb. Kvalita by měla být dostupná všem, proto se snažíme výrobky nabízet za příznivé ceny. V oblibě jsou také nabízené zvýhodněné sady.
4.     Levná doprava
Nabízíme jednotné poštovné i v případě, že objednávka zahrnuje kombinaci zboží ze všech našich e-shopů. Pokud Vaše objednávka obsahuje zboží označené ikonou „Doprava zdarma“, Vaše náklady na dopravu jsou 0,-Kč. 
5.     Nákupní košík
Do nákupního košíku můžete ukládat jakékoliv zboží libovolně ze všech e-shopů. Všechny položky se pak zobrazí ve finální objednávce. 
6.     Zboží skladem
Většinu nejprodávanějšího zboží (Fiskars, Leifheit, Soehnle, Duramax, Antares, Emsa, Lava, Jumpking apod.) máme trvale skladem. Aktuální skladové zásoby se zobrazují u každé položky. Před případnou návštěvou a plánovaným nákupem konkrétní položky na jedné z našich prodejen přesto doporučujeme zboží rezervovat objednávkou přes e-shop, popřípadě její dostupnost v čase vyzvednutí na dané prodejně předem telefonicky ověřit.
7.     Rychlost expedice
Zboží, které je skladem, expedujeme do 24 hodin. V případě osobního odběru je zboží, které je skladem, možné vyzvednout ihned po obdržení e-mailu s výzvou k odběru.
8.     Rychlé vyřízení případných reklamací
Proces reklamace u nás probíhá ve většině případů velmi rychle. V případě reklamace se doporučujeme řídit postupem uvedeným v záhlaví internetového obhodu, sekce Reklamace. Při dodržení uvedeného postupu bude reklamace vyřízena během několika málo dnů. Zakoupené zboží Vám má být k užitku, ne k ničemu!
9.     Poradenství - vyškolený personál
Pro Vaši spokojenost a důvěru v naše služby, je vždy po ruce vyškolený personál, ochotný Vám poradit se správným výběrem. Orientace v naší poměrně rozsáhlé nabídce je tak pro Vás jednodušší.
10.   Osobní přístup
Orientace na zákazníka a individuální přístup je pro nás samozřejmostí! Všechny Vaše požadavky plně respektujeme a snažíme se jim vyhovět.
Nejsme obrovská anonymní robotizovaná fabrika, jsme reální lidé! 
Pokud při vyřizování Vaší objednávky nastane sebemenší problém, máte jistotu, že některý z našich zaměstnanců Vás bude kontaktovat, o této skutečnosti Vás informovat a pokusí se vzniklý problém co nejrychleji vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

2017 Copyright Superdiskont, s.r.o., Dobronická 986/35, 140 00 Praha 4 / Powered by Web Revolution